İzmir İl Tarım ve Orman Müdürlüğümüzce staj başvurusu kabul edilen öğrenci listesi yayınlandı. Staj kabul listesi ve staj sözleşmesine ekli dosyalardan ulaşabilirsiniz.
Öğrencilerin Müdürlüğümüzde staja başlayabilmesi için gerekli işlemler;
1.Stajyer öğrencinin öğrenim gördüğü kurumdan ilgili birime hitaben yazılmış olan staj tarihi süresini ve staj yapmasının uygun olduğunu belirtir yazı, e.devlet üzerinden sisteme eklenmesi;
2.Öğrencinin öğrenim gördüğü kurumdan alınan fotoğraflı öğrenci belgesi, e.devlet üzerinden sisteme eklenmesi;
3.Staj ücretlerinin ödenebilmesi için, Akbank Ege Üniversitesi Şubesi'nde hesap açtırılarak IBAN numarasını e.devlet üzerinden sisteme eklenmesi;
4.Ekte görülen STAJ SÖZLEŞMESİ üç nüsha olarak doldurulması ve okullarına onaylatılarak Müdürlüğümüze ulaştırılması,
5.31.05.2006 tarihli ve 5510 sayılı Sosyal Sigortalar ve Genel Sağlık Sigortası Kanununun 87 nci Maddesinin birinci fıkrasının (e) bendi gereği, yapılması zorunlu olan "iş kazası ve meslek hastalığı sigorta piri mininin" stajyerin bağlı bulunduğu öğretim kurumu tarafından ödendiğini gösteren "SGK Sigortalı İşe Giriş Bildirgesi Formunun" staja başlamadan önce e.devlet üzerinden sisteme eklenmesi;
NOT: Maddelerde belirtilen işlemleri 04.05.2020 tarihine kadar yerine getirmeyen öğrencilerin staj müracaatları iptal edilir. Sadece madde 5 deki sigorta evrağı staja başlamadan bir hafta önce e .devlet üzerinden sisteme eklenmesi gerekmektedir.